wtorek, 24 stycznia 2012

Małe zmiany na moim blogu.

Witam,pewnie już się same zauważyłyście ale zmieniłam wygląd bloga,czcionka jest łatwiejsza do odczytania.Mam nadzieję ze będzie wam się łatwiej czytało : )Nie długo będzie parę recenzji kosmetyków,może co nie co o innych tematykach np nie tylko o kosmetykach i modzie.Coś się wymyśli :)Jeśli chcecie tło podobne do mojego lub inne(bo jest ich wiele) trzeba nacisnąć w tamtą ozdobioną ramkę w lewym górnym rogu potem tam odnaleźć to co się chce i tyle(strona jest po angielsku)Więc jeśli chcecie recenzję kosmetyku itp piszcie ja na pewno to zrobię :)Z góry Dziękuję za przeczytanie tego posta,dziś post o innej tematyce ale mam nadzieję ze nie przeszkadza wam to :) Więc to tyle,pozdrawiam cieplutko Marta =^.^=

1 komentarz:

  1. Może napiszesz coś o kolorowych kosmetykach których używasz?

    OdpowiedzUsuń