sobota, 21 stycznia 2012

Recenzja szamponu do włosów firmy Timotei

Witam w tym poście,tak znowu o szamponach ale to dzięki nim nasze kochane włosy trzymają się tak długo i świeżo ^^ Ja mam 2 faworytów szampon z apteczki babuni oraz... Timotei.Tak ale ale nie jakiś tam winogronowy czy jakiś  inny cudowny zapach tylko ..po prostu jak dla mnie klasyczna wersja Timotei ogórek z kwiatem lotosu. Włosy po nim:
-Są świeże
-Nie przetłuszczają się
-Szampon jest wydajny bo ma aż 500 ml!
-Koszt to 9-10 złoty można go tag że zakupić w biedronce za 8.99 zł ale to bez różnicy to ten sam szampon.
-Fajnie pachnie chociaż jak dla nie których <prostacko> zapach nie przyciąga uwagi lecz jest FANTASTYCZNY!
-o nim włoski ślicznie się rozczesują :)
Naprawdę polecam wam gorąco ten szampon,są tag że inne wersje ale tylko ten mi pomógł/pomaga stosuję go już od dobrych 2 lat więc mam zaufanie^^Pozdrawiam cieplutko i pa pa =*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz